PCNerds | Ηλεκτρονικό κατάστημα με φυσική έδρα στην Πάτρα, στην οδό Αγίου Ανδρέου 195Β.

Η Amazon έστειλε μαζικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αγορές δωροκαρτών, κάνοντας ορισμένους να αναρωτηθούν αν πρόκειται για απάτη phishing ή για σημάδι ότι η εταιρεία έχει παραβιαστεί.

Η Amazon προκάλεσε πανικό το περασμένο Σαββατοκύριακο, όταν η εταιρεία έστειλε κατά λάθος μαζικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που πολλοί πελάτες θεώρησαν ότι ήταν μηνύματα απάτης.

Οι χρήστες που επηρεάστηκαν λένε ότι έλαβαν έως και τρία μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τον επίσημο τομέα της Amazon, ισχυριζόμενοι ότι είχαν αγοράσει δωροκάρτες για την Hotels.com, τη Mastercard και το Google Play. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ευχαριστούσαν τον χρήστη για τις αγορές που πραγματοποίησε, αλλά στη συνέχεια τον προειδοποιούσαν για απάτες που αφορούν δωροκάρτες. Το μήνυμα προέτρεπε τους χρήστες να κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο με περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την απειλή.

Το πρόβλημα είναι ότι όσοι έλαβαν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν αγόρασαν ποτέ δωροκάρτες, οπότε τα μηνύματα προκάλεσαν φόβους για απάτες phishing ή ότι οι λογαριασμοί τους στην Amazon είχαν παραβιαστεί και είχαν χρησιμοποιηθεί για αγορές δωροκαρτών με αποθηκευμένες πιστωτικές κάρτες.

Ένα κύμα ανήσυχων καταναλωτών κάλεσε την Amazon σχετικά με τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά φαίνεται ότι η εταιρεία έστειλε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατά λάθος.

“Μόλις μίλησα στο τηλέφωνο με [έναν αντιπρόσωπο της Amazon] επειδή έλαβα επίσης 3 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αγορασμένες δωροκάρτες Google Play, Hotels.com και Mastercard”, έγραψε ένα άτομο στο Reddit. “Βασικά μου είπε ότι ήταν κακοδιατυπωμένα emails που είχαν σκοπό να προειδοποιήσουν τους πελάτες για πιθανές απάτες. Όχι σε σχέση με οποιεσδήποτε πραγματικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν. Έχουν κατακλυστεί από τηλεφωνήματα γι’ αυτό”.

“Κάθομαι στην αναμονή με την Amazon για 20 λεπτά επειδή έλαβα επίσης αυτά τα τρία μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου!” έγραψε ένας άλλος χρήστης.

Δεν είναι σαφές γιατί συνέβη το σφάλμα. Αλλά η Amazon έστειλε ένα συμπληρωματικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους επηρεαζόμενους καταναλωτές, διευκρινίζοντας ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είχαν σταλεί κατά λάθος. “Διορθώσαμε αυτό το σφάλμα ώστε να μην ξανασυμβεί και στέλνουμε email σε αυτούς τους πελάτες για να τους ενημερώσουμε για το σφάλμα και να ζητήσουμε συγγνώμη για την αναστάτωση”, δήλωσε επίσης η εταιρεία στο BleepingComputer.